Andra advent

Söndag och andra advent idag.
Fick sovmorgon, lillen vaknade för dagen 10.10. Och som vanligt sover Claes fortfarande, fast jag sa att klockan var 10.10 och han vet att han har förmiddag imorgon så verkar han tycka att sängen var för skön för att lämna.
Fast i och för sig och man ser på temperaturen ute så skulle jag också vilja dra täcket över huvudet och ligga därunder hela dagen.
Men så blir det inte.

Våra planer för dagen är att handla, har inte så mycket mat hemma, eller fulla frysen men man måste ju ha tillbehör till det också.

Sen är vi bjuden på taco middag hos catrin idag, så vi får väl se vad som händer där emellan.

Nu tror jag då att jag ska ta och göra upp en liten brasa i vardagsrummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0