Då var denna lördag snart över

Lördagkvällen är snart över, imorgon är det söndag, och snart en ny vecka.

Idag vart det inte så mycket för oss.
Mina killar vaknade där vid halv 11 när telefonen ringde.
Frukost efter ett tag. Vi hade väl som tänkt göra något, men det slutade med att jag och Elias mös i soffan och Claes gick ut och målade sparklådan.

Under eftermiddagen fick vi främmande av Sofia, Kryddan & Sigge.
Sigge och jag spelade tick tack bomb spel, han vart lika överraskad varje gång det "small".
Han visste inte om han skulle skratta eller gråta.

Vart middag på Blå Ängeln, Claes åt blandsallad & Jag en Nachotallrik , satt riktigt fint i magen.

Åkte och hälsade på hemma hos Claes syster Catrins familj. Där såg vi scobby doo med barnen.
Vart även lite kortspelande när dom små hade lagt sig.

Nu sitter Claes med Elias i vardagsrummet och försöker få honom att somna om igen, ska väl gå och se hur det går för honom.


Mina goa killar i sängen imorse...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0