Då var det lördag

Både mina prinsar ligger i sängen och snarkar ikapp. Vet att karln i huset kan vara duktigt på att ta sig sovmorgon om han vill.
Men lillprinsen brukar inte sova såhär länge på morgonen, men hans kanske också känner av att det är helg och vill unna sig lite sovmorgon...

Vad denna dag har att erbjuda vet jag inte riktigt än, det enda jag vet är att claes sa igår att någonting kan vi ju alltid hitta på. Får väl se senare idag vad det vart.

Ska sätta mig och bläddra lite bland kort och skicka in några för framkallning, funderar på att förstora något av korten Emelie tog igår, men det vart så många fina så det blir lite svårt att välja tyvärr...


 

Kommentarer
Postat av: MLI - husägare och barnlängtan

vad roligt att du blev nöjd med dom ;) han var så söt så! åååh ;)

2010-12-04 @ 22:42:47
URL: http://idamli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0