Då var det onsdag

Undra vart denna dag ska bära av....
Tror att det lutar mot lite pyssel och städning, är tyvärr dags för städning av hela huset.
Det är just i dom stunderna man önskar att man hade köpt en enplans villa. Men nu gjorde vi inte det, så det är bara bita i det sura och kämpa på.
Sen har jag en stor stryk hög att ta itu med.
Efter jag har gjort allt det där duktiga så ska jag nog måla några ramar till Elias rum och hänga upp tavlan jag gjort. Få lite piffigare där inne.

Blir även att beställa lite julkort idag, tror det börjar vara på tiden, för efter jag fått dem hemskickade så ska man ju skicka dem vidare också.
Och om tiden fortsätter gå lika fort som den gjort de senaste månaderna så är julafton vilken dag som helst.


                                    

Kommentarer
Postat av: Frillan

Förmodligen en av världens sötaste tomtenisse? =))

2010-12-01 @ 22:28:15
Postat av: Marie

Tusen tack! Det tycker jag också, han är ett riktigt charmtroll!

2010-12-02 @ 09:16:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0