...

Har inte gjort speciellt mycket under dagens lopp.
Jag har varit ganska slö, så att jag lyckats tvätta en maskin och dammsugit av golven tycker jag är en stor prestation för min del!
Elias har haft feber också, så han är lite små mammig, sedan tror jag att hans tänder börjas känna mer och mer, för han vill som hela tiden leka med tutten i munnen själv, eller så stoppar han in hela handen istället.

Till middag idag fick Elias pröva på att äta potatis, han verkar gilla det. Han spottade inte ut lika mycket mat som han gör när han äter gröt.

Nu sitter jag och videosamtalar med Ingrid, längtar så fruktansvärt mycket tills hon kommer hem under jul!!!





Elias ville hjälpa till och äta själv med skeden





Kommentarer
Postat av: Ingrid

Och jag längtar så fruktansvärt mycket efter att få vara med er! PUSS

2010-12-20 @ 17:46:26
Postat av: Mormor

Vad duktig han är :) Kan snart äta själv ..........

2010-12-20 @ 19:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0