Klart

Nu har jag städat klart på övervåningen, och hett tillbaka alla möbler där dom ska vara.
Så får man främmande så vågar jag faktiskt visa övervåningen igen.

Började måla några tavlor som jag ska ha i Elias rum, men färgen var nog nästan lite tjock.
Så får se hur jag har tänkt lösa det. La i alla fall ned dom planera för idag.

Fått lite mer ordning i Elias rum nu, har kvar några hyllor som ska upp på vägen sedan,
men tror inte Claes var så intresserad av att hänga upp dem idag då han strax åker till jobbet.
Sen så skulle jag vilja ha ett bord och stolar därinne.
Har även nå gardiner som jag har tänkt beställa någon dag framöver, ska bara ner på stan också och se hur utbudet där ser ut så att jag inte hittar några andra som jag vill ha istället.

Såhär ser rummet ut för närvarande:













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0