Onsdag

Igår lyckades jag inte skriva nå inlägg här.
På förmiddagen så ville inte riktigt våran dator starta, så då spelade jag & Claes TV-spel istället.
Sedan på eftermiddagen for vi till Mormor och hälsade på en sväng, passade även på att få mig lite julfrimärken av henne. Hon hade en hel drös.
Linnea och Melvin kikade också över. Och Melvin är ett riktigt charmtroll, verkar alltid vara så glad!




Efter det åkte jag förbi Catrin och var barnvakt åt Rasmus och Oliver. Det var riktigt mysigt. Vi fick klä granen och mysa på. Dom var så duktiga, klädda den nästan helt själva.
Skulle vara så mycket som möjligt i granen, helst hade dom velat ha ännu mer pynt att kunna stoppa i den.
Efter vi hade klätt granen var det till att göra sig färdig för kvällen, TV mys i soffan med vällingflaskan och sedan bar det av i säng för dom.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0