Onsdag

Dagen började väl kanske inte bäst, har vart utan varmvatten hela förmiddagen, och jag som hade planerat att ta mig en lång skön dusch på morgonkvisten, men jag och Elias får ta den om en liten stund istället.
Han ligger och är nakenfis i babygymmet sitt och myser nu.

Annars har det varit riktigt lugnt här hemma, jag och Elias tog oss en P-napp mitt på dagen, det var riktigt mysigt!
Han är så mysig bara att ligga och se på, ibland ligger jag och funderar om han verkligen är min, ibland känns det riktigt overkligt. Men han är det bästa som hänt mig, världens underbaraste lilla kille!


Såhär ser hans rum ut nu, han fick bord och stolar av Farmor och Farfar i julklapp




  
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0