Söndag

Snart är denna söndag över, har inte hunnit skriva någonting idag.
Hela familjen tog lite sovmorgon, vaknade runt 10snåret.
Frukost på det och även lite TV-spel Mario.
Åkte till Storheden efter det på lite julklappsshopping.

Nu har jag bara en julklapp kvar att införskaffa tror jag.
Blir nog att åka och göra det i veckan.

Bar av till Catrin, Magnus, Rasmus & Oliver efter det för att fira Magnus som fyller år.
Fick riktigt gott fika där!
Vi fick även lite smakprov på sånger som barnen ska sjunga på Lucia imorgon.

Jag, Anita & Elias ska dit och kolla på deras Luciatåg.
Kommer nog bli supermysigt.

Kvällen bjuder nog inte på speciellt mycket. Hoppas få Claes till att vilja se film med mig. Men får väl se hur bra jag lyckas med det...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0