Tisdag

Känner mig alldeles nyvaken, ändå har jag varit vaken i 1timma.
Elias han ligger och myser i sitt babygym, är verkligen hans morgonrutin, men hans trivs så bra där så det är ju pefekt.

Dagen bjuder på mammagrupp på vårdcentralen 13.15 efter det så skulle tydligen våran familj till Luleå för Claes ska till läkaren, han har nå typ "eksem" på händerna som dom inte riktigt får bukt med.
Så ska vara i Luleå 14.40 så jag och Elias kanske måste smita lite tidigare från mammagruppen, men det ska nog gå fint.

Annars bjuder väl förmiddagen inte på allt för mycket, ska väl äta lite frukost, läsa tidningen och även skotta infarten innan jag beger mig någonstans.

Ikväll skulle Elias faster med familj komma och hälsa på. Så hela dagen är som redan planerad och klar för vår del.



Kommentarer
Postat av: Mormor

Snyggingen min :)

2010-12-21 @ 12:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0