Tisdag

Ibland när man är hemma kan dagarna bli lite långtråkiga.
Älskar verkligen min lillaprins. Men det händer ju inte så jättemycket.
Jag är ju van via jobbet att alltid ha folk runt omkring mig, och det saknar jag faktiskt litegrann.
Blir så lugnt och tyst hemma och det är väl inte riktigt min grej...

Funderar på att baka bröd idag, men det beror helt på Elias humör, men fortsätter det som nu så kommer det nog att gå jättebra.

Hoppas även på att få beställningen från parylite idag eller imorgon, tycker det borde vara på G snart. Var ju ungefär 2veckor sedan. Men det dyker väl upp snart.

Annars vet jag inte vad mer det blir idag, tror Claes och dom skulle byta dörr till garaget ikväll.
Men dagen kanske kommer med mer att erbjuda...



Här var han inte så stor Elias
 


Nu är han betydligt större


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0