Torsdag

Gårdagen bjöd på middag hos svärmor & svärmfar, de bjöd på köttsoppa.
Den var riktigt god! Brukar i vanliga fall inte tycka om hemmagjord köttsoppa, men det brukar oftast vara för att jag brukar tycka köttet är för segt. Men det var det inte denna gång =)

Vart att klä ännu en julgran igår, barnen var alldeles överlyckliga.
Oliver bytta även blöja på Elias igår, han var alldeles för söt när han gjorde det!

Åkte förbi Adelina igårkväll också, vi surrade på om allt möjligt. Var riktigt mysigt!

Natten har väl varit lite tristare, Elias är förkyld och hostar så det är inte så jättelätt att sova, har varit vaken ca 1timma inatt med pappan i huset.

Steg upp klockan 8imorse, skottade infarten, for med Elias på BVC för 4-månders kontroll. Nu är han 64cm lång och väger 6090. Han växer så det knakar!

Var förbi på jobbet en sväng. Köpte gröt till Elias så jag ska börja med smakportioner nu, ska bli spännande att se vad han tycker om det.

Strax ska vi äta lunch. Blir kanske inte så många knop gjorde i detta pissväder!



Jag & alla mina gospojkar igår!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0