Måndag

Inser nu att det är ett väldans tag sen jag skrivit här sist.
Men sen senast har vi hunnit vara i Borgafjäll med Claes mamma och pappa, och hans syster hennes sambo & barn. Efter det var vi hemma en liten sväng sen bar det av till Jäckvik med min Pappa, Aina, Lillasyster och Marcus.
Kom hem därifrån förra söndagen och väl hemma så fick Elias vattkoppar, så den senaste veckan har det varit ganska mycket. Han hade verkligen otur och fick hur mycket koppar som helst sedan hade han även 40,5 i feber i så gott så 5dagar. Så det har inte varit så mycket som har dugit för honom. Har haft måga vakna timmar på nätterna.
Men nu verkar det börja vända, kopparna har börjat torka ut, är inte så många vätskefyllda kvar så det känns skönt. Så förhoppningsvis kan vi börja umgås med fler människor till helgen! Jag håller tummarna för det i alla fall!


Bjuder på lite bilder på min lilla "prickikorv"








Kommentarer
Postat av: Magda

Huvva då, stackars liten.. men nu har han ju gjort bort det och det är ju inte illa det heller om än det inte var utan besvär!

Nu är då dina bilder klara, så säg mig vart bor ni? tänkte om jag skulle komma förbi med dom i veckan, jag jobbar i stan. /Magda

2011-04-12 @ 09:58:22
URL: http://vatto.blogg.se/
Postat av: Mli - Husägare & barnlängtan ♥

Men huvva, har han fått så där mycket nu? Då var det ju lindrigt då vi såg han :) Ser han ut sådär nu, är det nya bilder? Lilla gubben! Måste få ses någon dag tycker jag :D

2011-04-12 @ 15:07:12
URL: http://idamli.blogg.se/
Postat av: Mli - Husägare & barnlängtan ♥

okej :) bra det går åt rätt håll iaf. jooo, saknar ju både dig och lillgubben ;) man fick ju inte nog med energi från lillen. han får vara frisk nästa gång tycker jag ;)



kram!

2011-04-12 @ 18:28:55
URL: http://idamli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0