Måndag

Då var det måndag och alla hjärtans dag stod på tur.
Förväntade mig väl inte riktigt att få något av min sambo.
Men som han kan överraska ibland. Han kom hem med en blombukett åt mig.
Det var inte illa måste jag säga!

Dagen har inte bjudit på så mycket i denna kyla. Varit hemma, var en sväng och handlade.
Hann även med ett besök till tandläkaren. Tycker verkligen inte om att gå dit, för det kostar ju bara en himla massa pengar tyvärr. Snart har jag nog fixat varenda tand i hela munnen. Men har man dåligt saliv så har man.

Vart lax/fläskfile och potatisgratäng till middag. Satt riktigt fint i magen. Till efterrätt gjorde jag kladdkaka med grädde och passionsfruktssås. Var riktigt smaskigt det också.

Händer väl inte så mycket mer ikväll. Sängen är det enda jag har planerat i alla fall





Elias fick sig ett smörgåsrån när vi åt middag
Det tyckte han var smaskens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0