Måndag

Förmiddagen idag har väl inte bjudit på några speciella händelser.
Eftermiddag har jag spenderat i stan hos min barndomskompis Jill, där även Erika och Sandra var på besök.
De fick pröva på att vara barnvakt en sväng då jag passade på att göra bort att handla lite nödvändigheter.
Så det var perfekt!
Elias fick ligga nakenfis på golvet hos Jill och mitt i allt så gjorde han nummer två, och ingen var gladare än han.
Då lånda vi Jills diskho och passade på att tvätta av oss litegrann.
Det tyckte Elias om, han kom även på hur man skvättar vatten så vi fick lite på oss.

Nu är vi då hemma, Karln jobbar, barnet sover och jag själv tycker att sängen låter riktigt lockande måste jag säga. Så tror att jag säger God Natt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0