Onsdag

Då har ju snart halva veckan passerat. Vet inte riktigt om jag hinner med längre.
Dagen började ganska lugnt, hände inte många knop kan jag säga.
Åt frukost och lunch. Sara hörde av sig så vi tog oss en promenad ner till ICA och handlade.
Var riktit skönt att få lite frisk luft.

Efter affärn tyckte jag det var dags att dra igång bullbak, mitt i det vaknade Elias.
Sen gjorde jag två såser till Elias. Ja så det vart som lite mycket på en och samma gång.
Men det fick lov att gå det också.
Var riktigt smarrigt med bullar och mjölk! Är alltid trevligt att hitta en bullpåse i frysen.

Elias ligger i sängen och jollrar på, tror nog snart att han somnar in.
Själv går jag väl och sätter mig framför TVn en stund.
När jag är less att sitta framför den så är det väl sängen som kallar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0