Söndag

Gårdagen var hur mysig som helst. Vart däremot inte Valls utan vi höll oss hemma istället.
Catrin, Magnus och Oliver kom förbi en sväng med skoter och hälsade på.

På kvällen kom Sofia, Kryddan, Sigge & Texas, vi bjöd på 3-rätters middag.
Vart jättegod mat tycker jag! Sofia gjorde en välbehövlig klippning på mig, så nu känner jag mig ny och fräsch!
Saknas bara lite färg på skallen, för känns inte så vackert med regnbågsfärgat som jag själv anser att jag har nu.
Men far ta tag i det till veckan. Såg melodifestivalen, spelade spel och sjöng singstar igår!
Var en riktig myskväll!

För tillfället så sover barnet i huset och karln han dammsugar!
Så då kan jag passa på att sitta här i lugn och ro en liten stund.


Snygg Texas hade det mysigt i saccosäcken





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0