Tisdag

Då var det tisdag idag. Jag och Elias vaknade 8.02, eller fel av mig att säga jag egentligen.
Utan pojken vaknade och jag hade inte så mycket annat till val än att vakna då, när han låg och sparkade på mig.
Han vart så glad när han såg att jag tittade på honom.
Frukosten är avklarad för den minsta, jag själv funderar på om jag kanske också borde stoppa någonting i magen.

Spisen den arbetar då för fullt just nu när jag håller på med storkok åt Elias.
Är himla enkelt faktiskt, är inte så att man behöver passa det heller, utan det tar en ganska tid innan det blir klart.
Men det spelar ju inte mig så stor roll.

Senare idag blir det iväg till BVC för mammagrupp, så det ska bli riktigt trevligt.
Måste en sväng på stan efter det och föri mamma och hämta nå grejs.
Så det är vad min dag kommer att bjuda på vad jag vet nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0