3 januari

Idag är det måndag, och dagen har väl varit rätt så lugn.
Elias vaknade där vid 8 snåret och ville äta, sedan var han en duktig kille och somnade om till
halv 10 =) Så det var en glad och utvilad Marie som vaknade imorse.

Fick mig sedan en chock när Claes kom hem 10.15, tittade ut och tyckte det var våran bil jag såg, men var tvungen att titta en extra gång för förväntade mig inte att han skulle komma hem så tidigt. Hade dessutom pratat med honom ca 20min innan, och inget sa han då.

Sedan passade vi på att ta vårat släplass till soptippen för att göra oss av med lite skräp.

Hem efter det och lunchdags för Far och Son, efter maten så passade båda pojkarna i huset på att ta en tupplur.

Claes syster Catrin fyller 30år idag så middagen åt vi där, hon hade gjort smörgåstårta, satt riktigt fint i magen!



Såhär glad var Elias igår när vi var och hälsade på Sara, Henke och lille Tim







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0