Fredag

Då var fredagen här och Claes är ledig! Vet däremot inte riktigt dagens upplägg.
Ska snart rulla in mot stan, jag och Elias ska föbi mamma och se på vinterjackan hon köpt åt elias! (TACK!)
Och Claes ska på vårdcentralen.
Efter det är det handling som gäller, är eco i både kyl och frys nu och det är inte bra.

Dom senaste dagarna har jag haft fullt upp känns det som.
Tisdag kväll så kom Adelina förbi och vi surrade på massor, såg även handbollen.

Onsdag så vart det stan, shoppade lite och sedan hade vi "mamma" fika på kvartersbageriet, Jag, Sara, Kicki, Emelie och Anna + alla barnen också. Var riktigt mysigt!

Igår så var det mammagrupp på bvc på förmiddagen, sedan hem och ge Elias lunch och sedan sova.
Var och åt middag med Pappa och syster. Åkte även förbi mamma och tittade på hennes lägenhet.

Nu ska jag väl gå och få mig lite i ordning innan vi ska åka. Både jag och Elias måste nog ha nå kläder idag tror jag..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0