Måndag

Då var det en ny vecka igen, är helt galet att veckorna går så fruktansvärt fort!
Man hinner ju inte riktigt vara med, snart kommer väl Elias vara 1år och springa omkring och busa som en galning! Känns som att de här 5månaderna har gått så fort, jag har knappt hunnit vara med, nyss var han ju bara en liten plutt.
Känns som igår jag fick upp han på min mage och han var hur liten som helst!
Och nu när jag håller i han tycker jag han har blivit en riktigt stor och tung kille!

Morgnen har inte bjudit på så mycket, Claes jobbar eftermiddag så han är hemma än.
Har hunnit starta en tvättmaskin, myst med lillkillen, ätit frunch och nu ligger elias ute i vagnen och sover och Claes han surrar på i telefonen.











(Vi fick huset omvärderat idag, känns riktigt nice!)

Kommentarer
Postat av: Sara P

Hej! Har lillkillen blivit frisk än?`Tänke om vi skulle ta en promenad sen.. Ja hör av mig på ett tag å ser va du gör :) Kram grannen

2011-01-10 @ 12:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0