Skotertripp

Idag har Elias fått åka i skoterpulkan för första gången, och jag också för den delen.
Gick alldeles utmärkt, men önskar att jag hade kunnat få se ut lite mer genom "fönstrena".
Känner mig även ganska så låst och instängd där inne, men jag antar att det är väl en vanesak.

Men Elias verkade då trivas som fisken i vattnet, tog inte speciellt lång tid så somnade han in så skönt.
Ibland förstod jag inte hur han kunde sova som det guppade, men det verkade som att desto guppigare det var desto skönare var det för honom.
Men själv tyckte jag att det gick ganska smidigt, något gupp slår ju alltid litegrann, men så är det ju.
Och det är ju oftast de minsta guppen som man knapp ser som känns mest.

Kan även passa på att meddela att ni behöver nog inte vara orolig över att Claes ska köra så överdrivet sakta i vinter, självklart är det 1000gånger lugnare än vad han i vanliga fall brukar köra.
Men han kör nog så fort som han bara törs med pulkan bakom skotern.
Tycker vi pinnade på ganska så fort, i allla fall känndes det då så där jag satt.

Nu är det bara sängen som väntar och snart är det väl en ny dag igen!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0