Små liven!

Nu har vi varit i lillpite och hälsat på, har väl i och för sig vart hemma ganska länge.
Men har inte orkat uppdatera förens nu.
Han var en riktigt snygging Texas, och sigge var självklart också lika snygg som han alltid är!
Däremot var Texas mycket mindre än vad jag tänkte mig. Om man tänker på hans vikt och längd tycker jag han borde kännts större än vad han var.
Men dom är ju så söta när dom är nyfödda, dom kryper ju som ihop till små bollar nästan!

Kommer vara fullt upp för mig och Sofia på badstranden i sommar med de tre små killarna!
Men åh vad jag längtar, är så mycket enklare med sommar, man kan göra så mycket mer saker.
Men så fort som tiden går så är sommaren snart här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0