Söndag

Detta var första dagen som jag inte klivit upp med Elias sen han föddes.
Jag fick sova ca1 timma längre än resten av familjen. Det var riktigt skönt för omväxlings skull.

Gårdagen bjöd på fotbollsträning, kan säga att man känner att man lever idag i alla fall.
Är ju ganska länge sen jag tränade fotboll och det märks verkligen!
Men trots det var det roligt. Tar väl ett tag innan man kommer in i det igen.

Sedan var dagen ganska lugn, gjorde barnmat åt Elias, middag åt oss själva, var på lösviktshuset och köpte godis.
Sedan mös vi framför TV hela kvällen. Var riktigt lugnt och skönt!

Vi får väl se vad denna dag erbjuder, men tror inte den kommer vara så händelserik, men man vet ju aldrig..

Hängde upp lite fotografier i Elias rum igår, jag har snart inte mycket väggyta kvar där inne







Kommentarer
Postat av: Mormor

Så fint det blev :)

2011-01-30 @ 20:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0