Söndag

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade här ser jag...
Fredagen var lugn under dagen, medans kvällen bjöd på lite mer festligheter.
Claes syster Catrin fyllde 30 i måndags, så fredag eftermiddag passade vi på att kidnappa henne.
Kvällen började med middag på Thai garden, jag och Catrin åt Kyckling med cashewnötter och Anna-Stina och Sofia åt Fyra små rätter. Var riktigt gott, alla vart mätta och belåtna.

Kvällen fortsatte vidare till Parelle där vi hade bokat in en sminkkurs efter stängning.
Vi möttes upp där av Camilla och Jennie som hade jobbat och inte hade möjlighet att äta med oss

Väl där inne fick vi börja med att tvätta bort sminket vi hade på oss. Sedan fick vi göra allting från början.
Allt från att lägga på ansiktskräm till att avsluta med mascara och läppstift.
Var hur trevligt som helst!

Sedan fortsatte vi vidare hem till Camilla där vi surrade på, spelade Skip-bo och drack vin.
Riktigt mysigt, vi måste göra om det någon gång tycker jag!

Lördagen var jag största delen hemma hos Pappa Mats i Norrfjärden.
Var en ganska lugn och skön dag.

Även idag har varit hur lugn som helst, Claes har skottat lite snö, Elias har sovit stor del av dagen.
Vi har varit på affären och handlat. Gjorde Tacos till middag och det satt riktigt fint i magen.
Nu när jag avslutat här ska jag se om det finns någon film som jag och Claes kanske vill se ikväll.

Bjuder på ett gäng bilder från fredagkväll
(Kommer nog mer sen när jag fått Anna-Stinas bilder också)

   

   

   

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0