Söndag/Sjukstuga

Då var söndag här. Gårkvällen var lugn. Johnny och Therese kom förbi och hälsade på.
Såg Tv, hände inte så mycket alls. Elias åt kvällsmål, sedan när jag tyckte att han skulle rapa så tyckte inte han det. Så det hela slutade med att det mesta han hade ätit under den dagen hamnade på mig istället. Så det var bara slänga in oss två i duschen.
Sedan vart det ganska lugnt igen Elias somnade om och vi la oss också.
På morgonen var det Claes tur att inte må så bra.
Nu är det han som är sängliggandes med magsjuka. Men Elias han verkar då må toppen.

Är väl bara vänta och se om jag klarar mig eller om jag kommer åka dit jag också.
Kan lova att jag håller tummarna för att jag ska slippa den här gången!
Oftast är det Claes som slipper alla sjukdomar, så för en gång skull kan jag kanske få ha turen på min sida.

Kvällen blir en myskväll för mig och Elias framför TV skulle jag tro.
Känns som att vi inte har så mycke andra väl när det är lite sjukstuga här hemma.



Kommentarer
Postat av: Mormor

Ser ut som en riktigt liten hårding :) Snyggast i världen ...............

2011-01-16 @ 22:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0