Tisdag!

Åh vad jag har längtat till denna dag!
Detta är dagen då jag äntligen ska få träffa Texas! Ska bli så trevligt!
Vill ju även träffa Sofia, Kryddan och Sigge, men är ju såklart extra spännande att få se den lille!

Ska dit vid lunchtid så då har jag lovat att fixa lunchen åt oss!

Gårdagen var inte så händelserik. Var hemma ändå fram till middagstid, då ringde svärmor och bjöd på middag.
Var så skönt att slippa laga mat till sig själv!
Även elias faster och kusiner var där, så jag och Rasmus byggde en lego borg eller vad det nu skulle föreställa, han vart då nöjd och det är väl huvudsaken!



Elias är så nöjd i sin hoppgunga











Kommentarer
Postat av: Mormor

Så söt han är i kepsen :)

2011-01-25 @ 23:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0