Fredag kväll

Då var det helg i detta hushåll! Hoppas att det ska bli fint väder i helgen som det lovas!
Skulle vara så himla skönt att kunna vara ute, och helst utan dessa hemska vindar som har vart det senaste dagarna.

Dagen har varit lugn och skön, inge större utsvävningar.

Har passat på att handla för helgen idag, så vi kanske ska klara oss från att åka på affären nå mer i helgen, men som vanligt kommer det väl alltid vara någon liten grej som man glömt bort!

Mina pojkar ligger då och sover för tillfället, den lilla i sin spjälsäng och den större i soffan. Eller kan inte riktigt lova att den större verkligen sover. När jag var in sist så låg han då och hade ögonen stängda så om inte annat så vilar han då!

Känns som att det kommer bli en ganska tidig kväll, jag anar att jag kommer somna så fort huvudet tar i kudden.
Men först ska jag ta och krypa ner en sväng med Claes i soffan innan det blir att dra täcket över huvudet!






Kommentarer
Postat av: mormor

Han är bara för söt lill Elias och stor har han blivit ..

2011-03-04 @ 21:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0