Onsdag

Då var det onsdag, och inte vilken onsdag som helst, utan 9mars.
Och det innebär att jag och Claes har varit förlovade i 3år. Tycker det var nyss,
men tiden går fortare än vad man tror.
Det firades genom att jag bjöd Claes på frukost på sängen



Utöver det har dagen varit ganska lugn.
Elias har fått äta fisk för första gången, i form av fiskbullar, han verkade då tycka att det var helt okej.
Jag däremot hade väl lite större problem med lukten, jag tycker ju verkligen inte om fisk.
Till middag fick han spaghetti och köttfärssås, det luktade mycket bättre!
När jag hade sköljt hans tallrik efter middagen såg jag han sovandes i sin matstol



Han var en knäckt liten kille, så vi gick och la oss och hade mysstund i soffan en stund.
Han sov, jag kollade på honom och på TVn. Hur mysigt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0