Söndag

Då var det sista dagen på denna vecka. Åh snart åker vi till fjällen!
Ska bli så härligt att komma bort, bara en vecka kvar här hemma nu.

Dagen har varit lugn och skön, på morgonen såg det ut som att det skulle bli en riktigt dålig dag.
Men ack vad det vände. Jag och Claes gick ut och skottade fram eldstaden, eller var väl mest Claes som skottade när vi bara hade en bra spade.
Vi fick oss en riktig myshörna där vi kunde njuta av solen medans Elias sov.
Sen kom syster min förbi, var jättetrevligt! Var alldeles för länge sen sist, men blir ju så när hon är mestadels i Luleå.
Vart hamburgare ute på grillen som vi anvnjöt i en uppvärmd inglasning.
Hart vart en riktig mysdag!
Nu ska jag ta och gå och mysa framför TVn med mina killar!


Elias drack vatten själv ur sin pipmugg igår


Moster Frida & Elias


Claes njuter av solen














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0