Tisdag

Då var det en ny dag igen. Lillkillen vaknade 06.40imorse, men han fick tack vackert ligga kvar i sängen till 07.11 när jag kände att jag hade vaknat till litegrann!

Morgonen har bjudit på lyxmackor till frukost, har nyss ätit en semla.
Elias sover i vagnen, Claes sitter vid TV:n.
Snart bär det av mot öjebyn för sista föräldragruppen på BVC, efter det ska jag åka till Emelie och se deras hus! Hon och Caroline skulle baka innan jag kom så med lite tur finns det lite gofika när jag kommer =)


Kommentarer
Postat av: Mli - Husägare & barnlängtan ♥

tack för en trevlig dag ;) tur du var här och hjälpte till, hihi ;)

2011-03-08 @ 17:53:32
URL: http://idamli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0