Torsdag

Då var det redan torsdag, vet inte vart denna vecka har tagit vägen.
Som det ser ut nu verkar det kunna bli en fin dag i dag, men vi får väl se.
Har inte hänt speciellt mycket i veckan, Elias har varit sjuk, febrig och hostig.
Så vi har hållit oss hemmavid.

Idag blir lillprinsen 7månder, var och vägde och mätte han igår, nu är han 68,5cm och väger 7680g.
Han har ju lyckats gå upp lite drygt 5kilo sen han föddes, vet inte hur det har gått till egentligen.

Dagen kommer väl bjuda på lite matpackning inför fjällen, blir himla många istärningar med mat som ska följa med åt elias, jag satt och skrev och räknade igår och det vart närmare 200st. Så måste väl inventera och se om jag måste laga mer mat eller om jag klarar mig på det jag har.

Nu ska jag gå och ta hand om lilln, han låter inte så nöjd där han ligger.
Ha en toppendag allihopa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0