Lördag

Oj vad jag verkar ha haft fullt upp ett tag, kan tyvärr säga att så har det väl inte riktigt vart.
Har väl litegrann glömt av bloggen eller något åt det hållet i alla fall!
Igår fyllde min käre sambo år, så vi hade lite främmande här hemma.

Annars finns det väl inte jättemycket att säga om mitt och Claes liv, men i Elias händer det desto mer.
Tycker att han lär sig nya saker varje dag, det är helt otroligt.
Nu kan han då krypa på riktigt, han kan ställa sig upp mot grejer, han har första tanden på väg upp.
Kan inte förstå att han håller på att bli min stora kille! Tycker det var nyss han bara vägde 2,5kg, men det var ju 9månader sen. Har ingen aning om vart tiden har tagit vägen!

Kör en liten bildbomb med vad som hänt under min frånvaro här...

Elias i sin tuffa jeansjacka


Elias förra helgen på inglasningen


Är och hälsar på moster och passar på att bada i hennes diskho



Slickar grädde från vispen när vi gör tårta till Claes


Hjälper till att slå in paket


Födelsedagsbarnet


Jag och Claes fyller ju år ganska nära varandra, så vi passade på att önska oss denna fina grupp tillsammans.
Fick den av våra föräldrar, så vi vart supernöjda. Tusen Tack!


Kommentarer
Postat av: Mli - Husägare & barnlängtan ♥

ååååh vad fint :) får komma och pussa på lilla elias odh krama dig snart ;)

2011-05-22 @ 00:13:35
URL: http://idamli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0