Måndag

Ska väl börja inlägget med att Gratulera min kära lillasyster Frida som fyller 22år idag. Usch vad gammla vi har blivit, snart är det min tur att bli ett år äldre, vet inte riktigt hur det har gått till. I min lilla bubbla så är jag fortfarande bara 21år...

När vi hade grattat syster klart var det middag hos Claes mamma & pappa, vart grillat och det satt riktigt fint i magen.

Dagen har väl inte varit så händelserik, vart väckt av sambon imorse 8.50 tyckte han att jag skulle göra morgon. Medans Elias tog en lite längre sovmorgon, han vaknade upp från sin nattsömn 9.55. Man kan säga att han är en riktig sjusovare!

Efter vi hade fått i oss lite frukost så var vi ut på en liten promenad med Sara & Tim, var ner på affären och handlade. Surrade lite med Elena och Charlie i grannhuset på väg hem.

Nu har vi nyss ätit middag, kycklinwok för min och Claes del och räkomelett för Elias del. Blir väl en fortsatt lugn kväll hoppas jag!


Lite bilder från gårdagen:



























Kommentarer
Postat av: Mamma

Så söta kusinerna är tillsammans :) Elias verkar trivas !

2011-05-23 @ 17:25:43
Postat av: Mli - Husägare & barnlängtan ♥

Men gud så fin bilden var på dig och elias :)

2011-05-23 @ 17:35:45
URL: http://idamli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0