Torsdag

Då var det torsdag, är väl lite kortare mellan uppdateringarna nu.
Men tisdag var en ganska lugn och inte speciellt händelserik dag så det fanns inte så mycket att skriva då.
Däremot igår hade vi en härlig dag.
Dagen började med ett besök nere hos grannen så Elias fick leka av sig lite med sin kompis Charlie.
Skulle så stort visa hur duktig Elias var som kunde ta typ 4 steg själv. Det hela slutade då med att Elias gick säkert 4meter alldels själv. Han är så superduktig tycker jag!

Gick sedan hem och svärmor vad förbi en sväng och hjälpte mig att planera för vart jag ska flytta jordgubbslandet, rabarberna och vart nästa land blir. Så det kommer nog bli toppen när det är klart hoppas jag!

Efter det kom Mamma förbi en sväng och busade med Elias. Så han fick träna ännu mer på att gå.
Hemma så gick han hela vägen från vårat kök till vardagsrum själv!

På kvällskvisten tog jag och Claes oss en välbehövlig långpromenad med lillen i vagnen, är så himla skönt att det börjar gå mot sommar och vamare tider tycker jag! Önskar bara lite mer värme och lite mindre vindar så skulle allting vara helt perfekt!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0