Torsdag

Känns som att tiden inte räcker till för mig att sitta här och skriva knopa ihop lite ord.
Men ska försöka bli bättre på det.

Tisdag var jag med underbarast Emelie Lundqvist och Caroline Marklund, var supertrevligt!
Surras på som aldrig förr! Helt fantastiskt tycker jag!
Vart sedan bjuden på middag hos Elias Farmor och Farfar, så det satt också riktigt fint i magen!
Så skönt att slippa laga mat själv när Claes jobbar eftermiddag! 

Igårkväll var Jill Lundström & Erika Lundström förbi en sväng. Jill hade med sig supergoda bullar som hon hade bakat! Däremot är det lite väl långt mellan gånger vi ses så vi måste bli bättre på det tycker jag!

Idag har jag varit på ögonmottagningen på kontroll. Snart ska vi förbi Sofia Berglund och gratta henne på födelsedagen! Få i sig lite go fika är ju aldrig fel!

Hoppas ni har en toppendag!


Kommentarer
Postat av: mormor

Världens vackraste barnbarn :) Vilka vackra blå ögon han har !

2011-05-05 @ 19:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0